Wednesday, May 27, 2009

SILVERcastsss [emphasize huruf 'S']

situasi : saya dan rosma mencanggung dalam kopetro V5. mimi yana berdiri.

mimi yana ; weh weh dia masuk.
saya ; aku nampak!
mimi yana ; ishh. malu je dia perasan kita.
siti rosma ; belle, kek silver bird!
saya ; ha'ah! silverbird! ape lagi satu tu? silverchair?
siti rosma ; silverchair tu band la bengong!
saya ; hahah mane nak tahu.
mimi yana ; kau ni, dah tahu budak tu ada kat sini lagi nak SILVER SILVER.
siti rosma ; kenapa? kenapa? silvercast ada kat sini ke? [sambil berdiri dan toleh ke belakang.]


tiba-tiba lagu hindustan dalam kedai itu tenggelam dengan gelak ketawa dari tiga orang makhluk.

siti rosma lari keluar dan pass [ala marathon] kek pisang kepada saya. dan bersama mimi yana, siti rosma lari keluar.

lepas tu semua orang kompius sejak bila pontianak dan mak lampir boleh lepak dan mantol sama-sama satu geng. tengok dua kali, rupanya mimi yana dengan rosma tengah duk syiok gelak.

saya pulak didapati buat aksi fei mao di kaunter. [bahu tersenggut-senggut di kaunter tahan gelak]

dan silvercast masih tak keluar dari kopetro itu di saat kami meninggalkan V5.

siapa boleh jawab?


silvercast ialah budak famous kat dc++ [kut]. dia ambik course EE first year first.



siti rosma memang ultimate bimbo, kan?

7 comments:

Rosma said...

BELLE!!!!

benci laa!
mana nk taw yg dia ada kat situ!!
benci la!

Mireya said...

HAHAHAHAAHAHAHAHAH!

ims said...

hurm..
sape silvercast?
hensem x???
nak kenal!!!!

nurfaizah.hasim said...

hahaha.

beliau mmg bimbo sejati.!~

utk undi bimbo sejati:

tekan 1 utuk rosma
tekan 2 utk daten
tekan 3 utk kak ma

tekan 4 utk kesemuanya.

weeeeeehoooooooooooo

miss eLyA =) said...

ha'ah!! aku pernah nmpk die kt dc. slalu chat same kot! haha.. sape die sape die!!! macam mane kau tawu tu silvercast ek?? hensem tak? heh heh

Mireya said...

haha
elya kau gi tanya rumet kau weh.
nanti dy tunjuk.
rasanya farah kenal.

j1da said...

yes, apparently. thanx for the revelation.