Wednesday, June 10, 2009

bunga-bunga sekalian!





orked,
saya rendu awak la.
awak ingat tak kita pi teluk batik/manjung sama-sama pukul 4 petang aritu?
alaa..yang kita lumba dengan swift hitam, picanto hijau dengan satria semut tu??
though they didn't even notice our existance.
and petang tu kita kena kejar anjing kat teluk batik tu??
huhu..mengarot btoy.
and time kita teruja masa first time bakaq butterscotch tu?
loqlaq btoy.
and those numerous silent treatments that i hate.
awak tahu tak, semalam saya mimpi, saya balik bilik pukul 2.30 pagi, then awak decide nak pindah dari bilik tu.
sorry, awak!
tapi saya geram taw awak buat silent treatment tu!
nanti siap laa!!
pastu ingat tak time tengahari panaih nak mampus tu, kita teringin nak makan aiskrim??
kita gagah la pi mesra la, taman maju la cari aiskrim.
all the way macam orang mabuk. gelak tak sedaq diri.
hahahaha..
(oohh..you're the longest. duh. i spend MOST of my time with you)




anggerik,
awak taw kan dulu saya takot dengan awak?
hehehe..bengong btoy.
tapi sem ni saya agak rapat la dengan awak.
awak ingat tak yang awak merajuk dengan kami, awak taknak naik PEM pi kelas petang tu?
and time tu, saya duduk sebelah awak, dan saya perasan ada bunyi teresak-esak di sebelah saya?
oooppsss!
;)
and malam terakhir untuk 2nd sem.
ketika hujan renyai-renyai..
ketika 3.00pagi..
kita angkut barang dengan zai dalam kereta (oopss..sori jah)
and kita pi bank pagi buta
pastu awak takot nak amek gambaq coz takot ada benda bukan-bukan dalam gambaq tu.
isk!



raya,
si kecik ini,
terima kasih sebab awak percayakan saya untuk bawak WHK awak tu.
walaupun saya bawak tersengguk-sengguk, tapi awak bagi jugak!
pastu haritu yang saya takleh reverse kereta sebab kereta syazwan kacau tu, awak jugak yang tolong reverse.hehehe..it's your birthday, remember??
then time PEM rosak pon, awak pon banyak tolong saya.
ikut saya pi bengkel dengan si pembawa-kereta-macam-pelesit tu.
ingat tak kita konvoi pi kfc batu gajah aritu??
then straight pi ipoh tu??
sangat bes race dengan awak!
race la sangat kannn...
terima kasih!
:)
i know i can count on you with these stuff!





melor,
si lembut dan baik hati ini.
awak la insan yang paling baik dan sanggup buat apa sahaja yang kitorang suruh.-la sangat. hahaha!
kadang2 awak la yang nampak paling keibuan yang dapat mengawal kanak2 bimbo yang gila ini.
tapi kadang2 awak pon menggila sama..isk.
terima kasih sebab tiap2 malam mesti tanya nak pesan apa2 dari v5 ka tak.
mintak maaf sebab habiskan gula2 awak yang awak tinggal kat bilik kami tu. (saya mintak maaf bagi pihak rumet saya.ehem)
mintak maaf sebab kadang2 kami lupa kat awak kalu kami keluar.
kami takmaw kacau awak dengan mr A awak.
tu ja..bukannya kami sengaja..huhu..


orked, anggerik, raya, melor,

saya rindu anda semua!
teringat lagi kita pi kulim dulu.
that's the best trip ever!
dari malam tu kita buat bunga teloq dengan makcik2 saya yang..hurm..kurang btoy.
sampai la kita on the way ke pendang tu,
hampa ingat tak?????!!
hampa semua tidoq macam kena tembak ja masing2!
jangan ingat aku lupa!
then jadi bunga teloq girls on the wedding day.
aaaahhhhh... you are the best ever!
harap sangat sangat sangat kita tak gaduh..
takot sangat..
huhuhuhhu :(






MISS YOU!!

12 comments:

nurfaizah.hasim said...

mimi!! kak ma!!

haishhhh.. nk kena neh.

oooooooo..
angkat barang kul 3 pg dgn incik zai ye.

geram2222. :P

mimiyana said...

hahahaha. ak x b'slh!! yg kontek ngn zai is kak ma k. not me. ak skdr meneman. nk cover line. hua3.

dat!!
perlu r nk cte sal ak nanges 2 kn. haishh. jatuh standard ak. huhu
p/s: ko da tgk blk x gmba 2. ak ase msti ade sumthing nye. HAHAHAHA

mimiyana said...

ouhh. lupe nk ckp. i loike ble ko tkot ngn ak. hahahaha. ble2 jek ak bole knekn ko. hua3

Rosma said...

faizfaizah,
hahahaha!
romantik woo weyhh..
hujan rintik2..
angin sepoi2 bahasa..
oh sangat romantis!
kan mimi kan???


mimiyana,
blah ar weyy..
aku siap buat gambaq tu jadi wallpaper fon lagi taw??
takdak pa aihh..
btw, ketaq gak ar time hg nangis kat seblah aku tu..
dok kalut sms belle, tanya nak buat camna..
hahahha..
btw btw, blah ar!
pani tamaw takot kat hg dah!
skali aku ngamok kanggg..
haaaa...

nurfaizah.hasim said...

amboi2222...

nk romantik2 plak ye kne.

blek utp t, anda berdua siap eh.
nk kne neh.

haishhhhh.
tp beliau siap susun brg sye dlm keta. cmner neh. hahhahahahhaha

Rosma said...

faizfaizah,
weyh dia pon tolong susun barang dalam keta aku.
camna ek???
;)
kekekekke

mimiyana said...

btol!! da r sejuk time 2. hehehe. ko nk wat pe jah?? kitorg 2 org. ko sorg jek. klh ko nnti. hehhe

dat:
ketaq?? hg mmg tkot ngn ak. hahahah. ble pk blk lawak la. ;pp
ko nk ngamok pasepa?? t ak wat lawk ttbe ko duk thn gelak. mmpos ko nnti. HAHAHAHA

Mireya said...

saya bukan orked, saya anggerik actually and orked is mimi.

:)

oh, hi peeps! guess what? im back! LOL!

mimiyana said...

ak orked eh?? wahahaha. ak x pasan pon slh kt c2. t'lupeeeeeeee. ehe

farah_dee said...

oitt korg!!!!!!!!!1
rindu giler2 bpk la kat korg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!mmmuuahhhss!!
sori la lame xcontact or post
bru balik dr ste maaa!!

Rosma said...

alaa..
abeh tu you perasan ka dalam post you pasal bunga2 tu??
tak kisah la orked ka anggerik..
you know who you are..
hahahha..

farah!
rendu kamu jugakkkk!!!!

Mireya said...

dalam post i, i tulis i anggerik la.
oh wtf dohf!

:P