Monday, October 19, 2009

the way we show our love,


mireya : pompuan! kau ni tak ada bilik sendiri ke? asyik nak menyebok kat bilik orang?
mimi : biarlaa!
mireya : biarlaa apa biarlaa? bilik ni sepah semua ni pasal kau la kau tahu tak? ada bilik sendiri tak nak duduk.
mimi : ye ar kan aku balik la
mireya : BYE!!!!

***

rosma : korang, korang nak makan mana hari ni?
mimi : tak tau
mireya : mimi, aku fed up la dengan kau ni. tanya sikit semua tak tahu. cuba la grow up sikit. haish!
mimi : ye ar ye ar kan. tapi aku tak tau nak makan mana.


***

mireya : ni apahal tak siap-siap lagi nih? kau nak makan penampar ke hape hah pompuan? lambat betul siap, ni apahal dok guling-guling lagi nih? kau ingat comel ke ha kau buat macam tu?
mimi : ishh biar laa
mireya : orang nak makan kau buat lambat pulak
mimi : ala kau tu selalu lambat aku tak bising pun, dah berjuta-juta kali lambat pun aku tunggu tak bising pun bila time aku kau nak bising-bising pulak.
mireya : perghhhh mimi mengungkit siall!

***


we really love each other so much. you could tell, couldn't you?

.

No comments: