Monday, November 16, 2009

Breakfast [0800 hours]

Speaking of breakfast, sepanjang kitorang kat utp sem nie, x penah skali pon kitorang breakfast pukul 8. selalunye kitorang breaklunch je. tak mampu nak bangun awal2 semate-mate nak g breakfast especially u know who la kan. hehe. but we always dream of having breakfast together at least skali pon cukup la [betul ke kte de angan2 nk breakfast nie?] lagipun one of our housemates sangat2 la excited when it comes to breakfast. kesian lak kat die kan tade orang nk teman die breakfast kan billy olly?? hehe

so alkisahnye bermule begini. me, rosma, farah n jah baru abes exam circuit theory n we have like 10 days before the final paper so we decided to go n have fun in ipoh but jah x dapat ikot sebab die ade date n we went to ipoh ngan belle. kat ipoh kitorang g _______, _______, _________, n bla bla bla bla bla bla bla bla. tak perlu la aku bagitau details kat sini kan sebab nanti ade orang kate aku riak pulak n kate aku macam2 lagi la sebab ramai orang x suke aku kate aku banyak cakap la, bising la, gedik la, annoying and macam2 lagi la. so nak mengelakkan diorang yg x suke aku tu buat lagi banyak dose baek aku diam [oke i'm exaggerating here. hahaha] on the way balik something happened and sampai utp da park kete ape sume baru perasan kete ade problem. dang!! problem besar nie sebab esoknye rosma nak balik rumah naek bas tiket pukul 8.45 pagi cane nak anta die g medan gopeng nak naek bas nak suruh kamila die ade exam nak suruh jah erm well die penat sangat kot x dapat nak anta so tak terlintas kat otak ni nak mintak tolong diorang. ye la kan orang x offer x kan kite nak buat muke x malu mintak tolong diorang kan. sedaq diri sket. hahahaha. tapi kitorang dapat settlekan problem tu sebab ade 3 heroes yang sanggup tolong kitorang malam tu da la hujan lewat lak tu pukul 1 pagi kot time tu aku pon x tau sebab aku x tengok jam. time kaseh kepade ACAP, AWANG N NASRIE for willing to help us, hopelessly helpless bimbos that night. so disebabkan kete da oke plan nak anta rosma g medan gopeng diteruskan meaning i have to wake up early tomorrow morning da la smlm x cukup tido sebab stay up study last minute tuk final rini lepas exam x sempat tido gak sebab g ipoh n malamnye tido lewat lak n esoknye nk kene bangun awal. damn!! nk tido!! huhu. tapi demi siti rosma aku gagahkan diriku tuk bangun awal esoknye last2 die gak yang kene kejut aku pagi tu. hahahaha. then kitorang [kitorang kat sini bukan manusie2 yang pegi ipoh tu tapi aku, rosma, belle, farah, billy olly n fue. yes. 6 orang lam 1 kete wira. i know kete da overload. haha] pon bertolak ke medan gopeng kul 7.30 pagi n sampai sane lam kul 8. we went to McD n have our breakfast there. finally dapat gak kitorang breakfast kat lua utp lak tu ingatkan angan2 nak breakfast lam utp je skali breakfast kat McD. hamek kau!!

the point is cite kat atas tu tade kaitan pon ngan kitorang berjaye mencapai cite2 nak breakfast. only the last part je yg ade kaitannye. hahahahha. oke ak nak highlight kat sini


TIME KASEH SITI ROSMA SEBAB KAU LA KITORANG BERJAYE MENCAPAI CITE-CITE YG TELAH LAME DIIMPIKAN OLEH MEREKA2 INI TERMASUK AKU DAN KAU JUGE. HAHAHAHA

ko tau kan kenape ak gune tulisan kaler hijau. ak x nak gune kaler laen nak kaler hijau gak. hahaha [tade motif]

5 comments:

farah_dee said...

okei.. i wannna admit somethg here.sius ak ngantuk gile nk mati pagi tuh..hahahtu la kalau korg perasan aku senyap je otw g gopeng..haha..dh la sandar kat bil.erm.wlaupun xberapa empuk bahu die xpe la kn..drp xde.hahaha.but then,best gak la bfast despite the fact that terpaksa sedikit rushing kn..huhu

Rosma said...

ok SUMPAH TERHARU.
sebenaqnya, aku memang harap sangat hampa teman aku pagi tu. and bila pagi tu ja, aku serba salah gila nak kejut hampa. hampa taw kan aku memang x suka nak kejut orang neh. tapi ku gagahkan juga. cewah.
sori la hampa sebab terpaksa bangun pagi buta. kul 7.30 dah bertolah dah. selalunya nak p kelas kul 8, kul 7.30 tu baru bukak mata..huhu..sayang hampa sangat2!!!

and thanks to ACAP (bertuah fue..haha), AWANG (farah, terharu tak tengok bf angkat tayar??) and NAS (err..no komen here coz i dunno anyone yang OFFICIALLY ada apa2 dgn dia) yang berusaha menukarkan tayar. hee~

and, ada ka kita plan nak breakfast sama2?? erm..konon2nya ada la ek..

apa2 pun..thnx korang!!
love you so much!!!

mimiyana said...

oyeah! berjaye gak breakfast. hahaha. blk dri medan gopeng tu ak pengsan smpai kul bape ntah. hahaha. egt an nk tulis pendek jek skali tgk t'panjang lak sebab sius ak nga bosan gile nk mati tadi. hehe ;p

Mireya said...

aku bole bayang suara nyaring mimi bercerita.

ye pagi tu mmg best despite anything that happened the night before.
harap bole breakfast sama sama lagi.

:)

mimiyana said...

ko x abeh2 an ngn suare ak 2. haishh